Bergen Kystlag

-for bevaring og bruk av eldre fartøy og kystmiljø.

Hallo, godtfolk! Eg har nett meldt meg inn, men er ein gamal ven av Kystlaget frå rundt 1987. Dette er vel ingen invitasjon til diskusjon, men eg har liggjande i naustet ute i Gulen ein gamal 6-æring frå tidleg 1900-tal i følgje far min - bygd i Samnanger. Den vart brukt som kyrkjebåt i gamle dagar, men har lege tørt i naustet etter 1950 - ikkje vore på sjø. Nå treng eg naustplassen, og er usikker på kva eg skal gjere med båten. Er det noen av dykk som har eit forslag? Eg synest det er for jævlig å ta han ut på fjorden og setje fyr på han, men det blir kan hende løysinga om ingen vil ha han.

Eg skal  ikkje ha noe for han om noen vil komme og hente han.

Mvh

Geir Glosvik

PS! Det er gildt omsider å vere medlem :-)

Visninger: 120

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Gode Geir Glosvik
Du må ikkje setta fyr på båten! Eg har truleg høve til å passe på båten vidare. Foreldra mine har eit naust under oppføring i Brandangersundet. Eg har òg mogleg tilgang til eit naust i Fanafjorden, der ein av færingane mine ligg utlånt. Enno eit alternativ er å gje båten til Kystlaget, men kystlaget har allereie eindel småbåtar som ikkje får godt stell. Eg har ikkje mykje tid, men er ein aktiv småbåtbrukar og dessutan medlem i veneflokken rundt Den Gode Hensikt. Du kan sjå profilen min og bilete av ein oselvar eg har på sidene til kystlaget. Ring meg gjerne på 92 22 08 95.

RSS

Styret i Bergen kystlag

Formann
Vilhelm Bjerknes
bjerknes.v(A)gmail.com

Styremedlem
Øyvin Konglevoll
konglev(A)online.no

Styremedlem
Jonatan Krzywinski
jonatankrzywinski(A)gmail.com

Styremedlem
Harald Grindheim
harald.dag.grindheim(A)gmail.com

Styremedlem
Kåre Taule
randitau(A)broadpark.no

Varamamedlem
Olav H. Hansen
olavhh(A)yahoo.com

Varamamedlem
Solveig Brekke
so-brekk(A)online.no

Erstatt (A) med @ når du sender en epost.

Medlemmer

© 2013   Created by Harald Grindheim.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår